Markt in Rome en Vaticaan - Reisverslag uit Rome, Italië van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu Markt in Rome en Vaticaan - Reisverslag uit Rome, Italië van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu

Markt in Rome en Vaticaan

Door: Marcel & Wolly

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Wolly

30 Augustus 2011 | Italië, Rome

Vandaag gaan we eerst naar de markt op Campio Fiori Volgens bekenden (Berry Kl.H.) kun je daar lekkere kruiden kopen en hij heeft niets teveel gezegd. En eh sandra dus geen schoenen of tassen. We zijn pas op de helft van onze reis.
Vanaf de markt lopen we naar het Vaticaan we doen nog een poging maar 'onze pope' was vandaag weer niet aanwezig. 3x is scheepsrecht en dan moeten we nog een keer terug om ons kruisje te halen.
Terug naar het hotel met de tram en bus. Een hapje eten en een avondje op de bank in de lounge.
Marcel is even druk met de minisite dus de foto's volgen iets later.
Morgen gaan we ten zuiden van Napels voor twee dagen. Gaan we de Vesuvius en Pompeii bekijken.

Wordt vervolgd....

Nou is dit wat, moet ik ook nog de foto's plaatsen,wil ik doen en zie waar ook weer gelukt.Nog een aanvulling trouwens de terugweg naar het hotel zijn we in de tram gaan zitten en ons laten rijden door Rome,nou we kwamen op plekken.De terugreis heeft totaal een uur of drie geduurd maar wat het heet zeer avontuurlijk.Welterusten en tot morgen.

  • 30 Augustus 2011 - 20:55

    Thea:

    he wat leuk wens je nog een hele fijne vacantie ja ik heb moeten wennen aan het weer het is nu ook koud lijk wel herfts dikk kus thea

  • 31 Augustus 2011 - 05:35

    Paul:

    He lui, klinkt echt allemaal fantastisch. Ik kan m'n jalouzie nauwelijks onderdrukken. Ook de foto's zien er geweldig uit. Ook jullie 'avontuur' met de tram lijkt me geweldig. Al had ik daar best wel wat meer over willen lezen. Ik hoop dat jullie het allemaal een beetje volhouden :-), je bent tenslotte pas/al (doorhalen wat niet van toepassing is) op de helft.

  • 31 Augustus 2011 - 17:30

    Vincent:

    hey mam en marcel,

    leuke foto's ;) ziet er leuk als een leuke vakantie :) ben wel beetje jaloers op jullie weer :O
    moest de groetjes doen van oma ben daar vanmiddag even geweest

    fijne vakantie nog!

  • 31 Augustus 2011 - 20:11

    Mariandl:

    een hele mooie reis en voor mij Rome heel herkenbaar en vol herinneringen!
    Het is al eerder gezegd.... de temperatuur hier.... het lijkt echt herfst, maar we blijven positief vrijdag wordt het iets warmer. Ook ik ben vandaag even bij Ma geweest. Ze was heel goed te pas en heeft gezellig veel aanloop/belangstelling gehad!
    Blijf vooral samen heerlijk genieten van al het moois en het weer.
    dag, dag,

  • 31 Augustus 2011 - 20:15

    Nardi:

    Hoi lieve mensen,
    We liepen weer een paar dagen achter,
    Ik kreeg geen bericht meer binnen, ik had alles schijnbaar in de prullebak
    gestopt, Binnen in huis schiet het op,
    maar gisteren konden wij in de bijkeuken zwemmen het was een waar
    water ballet een stortbui met open dak.
    een voordeel had het ,alles konden wij soppen zonder water !!!!
    gelukkig was mijn zus er ,en die kon heel goed de sopdoek hanteren.
    wat een leuke verslagen en , een prachtge foto serie,veel liefs van ons beide.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Mijn eerste reis

Rondreis Italië

Recente Reisverslagen:

04 September 2011

Terug naar de middeleeuwen

03 September 2011

Pisa verslag deel 2

03 September 2011

Mini of toch maxi

02 September 2011

Sienna bij avond

01 September 2011

het doolhof in Pompeï
Marcel en Wolly

Actief sinds 14 Aug. 2011
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 33651

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 30 September 2014

Sardinië

14 Mei 2013 - 25 Mei 2013

klimmentegenms-team Annemarie

02 September 2012 - 25 September 2012

Sicilië 2012

22 Augustus 2011 - 07 September 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: