Pisa verslag deel 2 - Reisverslag uit Pisa, Italië van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu Pisa verslag deel 2 - Reisverslag uit Pisa, Italië van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu

Pisa verslag deel 2

Door: Marcel

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Wolly

03 September 2011 | Italië, Pisa

Nou mag ik ook even achter de laptop.
Even terug komend op het terracotta verhaal,ze wist heel goed wat ze moest uitzoeken. Twee bloembakken wat gezichtjes en met de kerst in aantocht een heuze kerststal met alles er op en der an. De os en de ezel,drie koningen en de heilige him zelf in de kribbe. Het is me toch een beesten bende achterin,zelfs de bescherm engel is onboard als dat geen veilige terug reis wordt.Later bleek dat de beeldjes apart geprijst waren,niets van zeggen inpakken en weg wezen.
Zo dat is eruit en nu nog de plaatjes want gelukkig hebben we de foto,s nog.

• 04 September 2011 - 15:12

Paul:

Ja, inkopen kun je aan Wolly wel overlaten. Ik weet dat ik ooit samen met haar voor een verjaardag inkopen hebben gedaan. Afgelopen zaterdag is eindelijk het laatste van die inkopen opgegaan :-).

Wat me overigens wel opviel is dat deze foto's nu eens geen strak blauwe lucht als achtergrond hebben. Een wat mindere dag in paradijs?

• 04 September 2011 - 18:45

Petra Lans:

Wolly helemaal goed gedaan en ja jou kun je met een gerust hart inkopen laten doen :) Wow wat een gave foto's weer ondanks dat de lucht niet blauw is, als het maar droog is volgens mij kan jullie vakantie toch al niet meer stuk!!!! En over 6 dagen gaan we gauw wat afspreken liefs Petra

• 04 September 2011 - 20:32

Elise:

Goed verhaal hoor zwagertje!!!!