Mini of toch maxi - Reisverslag uit Pisa, Italië van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu Mini of toch maxi - Reisverslag uit Pisa, Italië van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu

Mini of toch maxi

Door: Wolly

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Wolly

03 September 2011 | Italië, Pisa

Vandaag vertrokken richting Pisa, op tijd ontbijten want er is markt in Pisa.
Onderweg eerst even langs een meneer met een mooi terracotta assortiment. We kunnen bijna niet kiezen en gelukkig is onze mini een beetje maxi dus er paste nog wel wat in. Jammer Peet de extra vakantie reisje hoeft nu niet maar wie weet kunnen we onze eigen handel oppakken wij samen met bus en aanhanger gaan we best redden :)
Verder naar Pisa, Toscane blijft mooi om door heen te rijden en we zijn voor de middag al in het hotel, de luxe komt je tegemoet zodra hij de deur voor je open doet!
Even opfrissen op de kamer en dan de stad in eerst maar naar die scheve toren. Al zijn we daar 4 jaar geleden ook al geweest het blijft mooi om te zien en nu is hij uit de steigers.
En dit keer is het minder druk.
Daarna even het centrum in. Pisa heeft een aardig centrum en vervelend toch nog even winkelen. Als het dan echt warm wordt terug naar het hotel voor de siësta. Nog wat boodschapjes doen een hapje eten en dan ons verslag weer online plaatsen.
Marcel geeft zijn eigen versie zodadelijk.

• 04 September 2011 - 15:08

Paul:

Terracotta, Laat Peet het inderdaad maar niet horen. "Gelukkig" kwamen wij het dit jaar in Italie niet zoveel tegen, anders had de bus inderdaad wel meer gevuld thuis gekomen.

• 04 September 2011 - 18:34

Petra Lans:

Ik kan natuurlijk de auto gauw starten en toch nog even een paar zonnige Italië dagen pakken :) UUUh nee ze willen me niet laten gaan thuis, nou Wolly het komt wel goed hoor!!!!
    Ik ben benieuwd naar wat julllie allemaal hebben meegenomen.
    Fijne dag morgen.

• 04 September 2011 - 20:30