Toeren door Rome - Reisverslag uit Rome, Italië van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu Toeren door Rome - Reisverslag uit Rome, Italië van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu

Toeren door Rome

Door: Marcel & Wolly

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Wolly

28 Augustus 2011 | Italië, Rome

Zondagmorgen even iets langer liggen. De ontbijtzaal is helemaal voor ons tweeën.
We pakken onze spullen en vertrekken richting Rome. Rond het middaguur zijn we bij ons hotel. En na het inchecken en ons middagdutje bedenken we om nog even de stad in te gaan. Met de auto op zoek naar een P-plaats in Rome. De receptionist vertelt ons een paar suggesties als we maar niet naar Termini gaan. Termini is het trein en bus station en staat dus gerand voor veel verkeer en mensen. Na menig rondje rijden kwamen we uiteindelijk daar terecht bij Termini, de auto neer gezet. Uiteindelijk de auto zo dicht mogelijk bij de kassa gezet zodat de beheerder er voldoende zicht op had, daar liepen teveel zwervers die wel erg veel belangstelling hadden voor de auto, normaal helemaal niet erg. Maar er stonden diverse slopers die waarschijnlijk als slaapplaats worden gebruikt en een slaapplek met airco en open dak is toch teveel van het goede. Een 3 dagen kaart gekocht voor het OV. Direct maar gebruiken en op weg met de metro naar de Spaanse Trappen en de Trevi Fonteinen. Een hapje eten en weer terug naar de auto.
We gaan weer naar het hotel en doen verslag aan jullie.
Morgen weer een nieuwe dag in Rome.

• 30 Augustus 2011 - 04:57

Paul:

Eigenwijs hé die Nederlanders, toch gewoon parkeren bij Termini. Gelukkig vonden jullie de Mini ongeschonden weer terug.

• 30 Augustus 2011 - 06:02

Sandra:

oh heerlijk wij hadden een hotel bij termini en inderdaad het stikt daar van de zwervers. Wat is Rome toch een prachtige stad, hebben jullie al tassen, schoenen of handschoenen gekocht? Ondakns het feit dat het daar 30 graden is.

• 30 Augustus 2011 - 19:53

Vincent:

@paul dat hebben ze van huis uit meegekregen :P