Hutje voor de nacht :) - Reisverslag uit Como, Italië van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu Hutje voor de nacht :) - Reisverslag uit Como, Italië van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu

Hutje voor de nacht :)

Door: Marcel & Wolly

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Wolly

23 Augustus 2011 | Italië, Como

Lekker geslapen onder de Duitse DONSbedden, en een echt Frühstück. Voorlopig hoeven wij geen eten meer. De familie Krämer doe er alles aan om het ons zo comfortabel mogelijk te maken.
Helaas geen internet dus de update proberen we onderweg te doen. Onder tussen is het half tien en zijn we klaar voor vertrek.
Navigatie ingesteld en rustig op weg. Even een bakkie koffie op de parkeerplaats en de benen strekken op het picknick kleed wel te verstaan. Een kleine siësta is best lekker.
16 uur aangekomen in Como, eens kijken of we mij de Mac een internetsignaal kunnen opvangen.
Helaas ons mobiele nummer wordt niet erkend en dus nog even wachten voordat we ons verhaal op het web kunnen plaatsen.
Dan op zoek naar een slaapplaats, tenslotte mogen we nog een nacht overbruggen voordat we bij het eerste hotel kunnen inchecken. In Como op zoek naar een betaalbare slaapplaats. De Bed en Breakfast zitten vol. Maar onderweg zien we een bordje van een camping. We wagen de gok en kijken of we een hutje kunnen huren. Letterlijk een hutje met een bed en wasbak. Maar we kunnen slapen.

• 26 Augustus 2011 - 04:59

Paul:

Jullie hebben het vakantie-tempo al meteen te pakken. Volhouden zo :-).
    Gelukkig hebben jullie niets meegekregen van de megabuien die vandaag (dinsdag 23/8) ons land teisterden. Onze tuin stond helemaal blank en de verlichting moest overdag aan. Ik wil hier weg!!!!!!
    Update vanaf hier:
    Vanochtend is Petra met moeders vertrokken naar Oostenrijk. Ze treffen het slecht, als ze om 15:20 aankomen in Abtenau is het te warm, 34 gr, om de tent op te zetten. Dus maar in de schaduw gaan zitten wachten op "beter" weer.