relaxdag - Reisverslag uit Bédoin, Frankrijk van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu relaxdag - Reisverslag uit Bédoin, Frankrijk van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu

relaxdag

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Wolly

16 Mei 2013 | Frankrijk, Bédoin

Lekker lang geslapen, en rustig uitgebreid ontbijt. Het vakantiegevoel komt al aardig opgang.
's middag even de berg verkennen. het weer is aardig maar naarmate we hoger komen zijn we blij met de warme crepes en koffie bij Chalet Reynard.
Het wordt steed frisser buiten, en bij de herdenkingsplek van Simpson nog even een cache gelegd. Een herdenkingsmunt voor Annemarie. We hopen dat deze munt met haar verjaardag, 27 feb 2014, weer in de buurt van Ede of Zutphen zal zijn.
Bovenop de Mont Ventoux kunnen we de toren niet eens zien zo mistig is het. Even een paar souvenirs en via Malaucene weer naar beneden.

We hebben maar bedacht om 'spruiten'te eten en voor de mensen die ons kennen weten dan dat we lekker uit eten gaan.
Heerlijk bij Olivier in het dorp. Alles is erg lekker en we kunnen niet zo goed kiezen. uiteindelijk hebben we alle vier een verschillend menu.
En alles is even lekker.
Helaas is er nog aardig wat regen voor ons in petto, voor de nacht is dat niet zo erg.

• 18 Mei 2013 - 10:01

Mariandl:

Dag lieve allemaal,

Jammer van de regen, maar de weergoden zijn vast met jullie. Ik duim ervoor!
    Op deze wijze spruitjes eten klinkt super en heerlijk, alhoewel ik spruitjes ook heerlijk vind!
    Geniet van de verdere (ook mentale) voorbereiding, ontspannen aan de klim beginnen is ook belangrijk, maar dat is zonder meer bij jullie bekend!

lieve groetjes,
    mariandl

• 18 Mei 2013 - 19:22

Paul Lans:

Klinkt heel erg goed, ondanks dat het weer niet (helemaal) wil meewerken. Lijkt me wel een heel bijzondere plek.

Groetjes,

Paul

• 19 Mei 2013 - 21:21

Petra:

Fijn dat de spruiten zo heerlijk waren ;) haha
    Hoop dat jullie heerlijk slapen, voor de grote dag morgen!!
    Heeeeeeeeel veeeeeeeeel succes morgen denk aan jullie!!!