Inpakken en weer op weg naar huis - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu Inpakken en weer op weg naar huis - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu

Inpakken en weer op weg naar huis

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Wolly

23 Mei 2013 | Nederland, Zutphen

De zon schijnt weer op de tent. eerst even verse broodjes halen en dan gezellig samen ontbijten. Daarna zullen we de tent inpakken en in de loop van de dag vertrekken.
Het zonnetje schijnt maar de 'mistral' waait volop en Maarten en Diane besluiten om ook terug te gaan.
's middag is alles weer opgeruimd en zit alles weer in de auto's.
Nog uitchecken en dan nog even de laatste souvenirs kopen in het dorp en een taartje eten.
Rond de klok van 16 vertrekken we naar huis, en samen rijden we weg en laten Wim en Nardie met Pepijn alleen achter. Zij gaan nog lekker verder met vakantie vieren.
Wij rijden rustig terug en alleen in Lyon hebben we even een file. Vol verbazing zien we een fietser op de snelweg tussen de auto's door manoeuvreren.
uiteindelijk zijn we 8 uur in Doesburg en drinken bij Petra een kopje thee, we hebben nog geen trek in een ontbijtje. Dus Petra kan niets aan ons slijten.
We rijden door naar huis en we zijn blij dat we Vincent nog even spreken voordat hij weg moet.
Lekker nog even bij kletsen en dan eerst slapen, de spullen uitpakken en dan nog samen met Maarten en Diane naar Ugchelen en een hapje eten.
De foto's vluchtig bekijken en concluderen dat het een aardige klus wordt om een album te maken.
en nu lekker slapen.

Iedereen bedankt voor de lieve reacties. Leuk om te lezen hoe iedereen mee leeft.

• 25 Mei 2013 - 00:18

Elise:

Leuk jullie verhalen te lezen!!! en Wolly, ik had niet begrepen dat die fietser op de snelweg zat haha, dat is wel maf ja!

• 25 Mei 2013 - 20:33

Paul Lans:

Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn. Jammer dat ik er niet was toen jullie het kopje thee kwamen drinken bij Peet.

Groetjes,

Paul

P.S. Ik heb genoten van jullie verhalen via dit medium.