RUSTIG AAN - Reisverslag uit Bédoin, Frankrijk van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu RUSTIG AAN - Reisverslag uit Bédoin, Frankrijk van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu

RUSTIG AAN

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Wolly

21 Mei 2013 | Frankrijk, Bédoin

Bedankt allemaal voor de lieve berichten, dit geeft weer een heel warm gevoel.
Na een enerverende dag, doen we het vandaag rustig aan. Nog even samen ontbijten met Dick en Elise voordat zij weer vertrekken.
Ook wij gaan de maar eens de 'explosie' opruimen. Er is gisteren een 'bommetje van sportkleding' in onze tent gevallen. :-)
Daarna naar Maulucene gereden even wat van het dorpje bekeken. Daar kwamen we nog een aantal van de organisatie tegen lekker nagenietend op het terras. Leuk om nog even de ervaringen uit te wisselen. Zo groots georganiseerd en toch noch steeds een FAMILIE gevoel.
Door al het treuzelen moeten we Sault laten schieten en gaan we bij tijds terug naar de camping.
Lekker koken voor ons allen. Marcel mocht weer aan het 'gas' en was chef de scottelbrai!
eindelijk de verslagen schrijven, (dan beleef je de dagen weer opnieuw) en naar bed.
Morgen willen de mannen nog een keer met de fiets omhoog vanuit Sault.

• 23 Mei 2013 - 10:04

Paul Lans:

Hoi,

Ik kan mij (een klein beetje) voorstellen wat jullie gevoeld moeten hebben. Die saamhorigheid die ontstaat wanneer je een prestatie van formaat neerzet is geweldig. Berg deze herinnering op op een makkelijk bereikbaar plekje in je geheugen. Dan kan je er nog heeeeel lang van genieten. Want dat gevoel wil je toch het liefst vasthouden.

Groetjes,

Paul

• 23 Mei 2013 - 18:56

Petra:

Fijn die saamhorigheid, en even alles door praten en herbeleven. Nu op de terug weg zien jullie snel weer. Goede reis terug xxx