Zonnig ontwaken - Reisverslag uit Bédoin, Frankrijk van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu Zonnig ontwaken - Reisverslag uit Bédoin, Frankrijk van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu

Zonnig ontwaken

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Wolly

17 Mei 2013 | Frankrijk, Bédoin

Vandaag worden heerlijk door de zon gewekt.
Zou het echt waar zijn??? Ja de hele ochtend hebben we lekker genoten van het zonnetje.
Ontbijt aan de picknicktafel en lekker genieten van de warme zonnestralen.
Marcel en ik gaan nog even een stadje bekijken, en wat boodschappen doen.
Ondertussen wint de regen weer terrein en koelt het direct af.
Terug op de camping schuilen we in de tent, en luisteren naar de regen :-(
Rond 16 uur smst Wim zij zijn ook gearriveerd, samen aan de koffie en als het droog is zetten we de caravan op de plek en gaan we lekker buiten koken. Heerlijk het weer klaart op. En dat is toch dan weer het ultieme vakantie gevoel.
'savonds nog even een kijkje boven op de berg, ....sneeuw 0 gr....BRRRR
Gauw naar beneden en aan de warme choco.

• 18 Mei 2013 - 14:14

Betty:

Stuur eens een zonnestraaltje deze kant uit!!!! Het is hier niets anders dan regen. Veel plezier en zet hem op.
    xxx Anne en Betty

• 18 Mei 2013 - 19:19

Paul Lans:

Jammer dat het weer nog niet helemaal mee werkt. Maar geniet maar van de zon die jullie wel krijgen. Wij moeten die nog ontberen. Wij stonden gisteren met onze voeten in het water zodra we de camper uitstapten in De Rijp. Wij hebben snakken in ieder geval ook naar een (beetje) vakantiegevoel.

Groetjes,

Paul

• 20 Mei 2013 - 12:34

Betty Geurt:

Alle verslagen gelezen!!
    Geweldig!
    Nog steeds geen mooi weer hier, als het kan en het is daar mooi, plak er nog maar wat daagjes achter.

Groetjes en nog veel succes.

• 20 Mei 2013 - 14:48

Riet:

Hoe is het gegaan? Wij zijn enorm benieuwd!

• 21 Mei 2013 - 20:05

Linda:

Jullie hebben het gehaald, toch? Hoe is het gegaan en hoe voelen jullie je nu? Wij willen graag alle details :) Heel erg benieuwd!