Regenbuitje op de zaterdag - Reisverslag uit Bédoin, Frankrijk van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu Regenbuitje op de zaterdag - Reisverslag uit Bédoin, Frankrijk van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu

Regenbuitje op de zaterdag

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Wolly

18 Mei 2013 | Frankrijk, Bédoin

Een buitje regen van ongeveer 20 uur lang. ’s Morgen worden we gewekt door een sms. Dick en Elise zijn er bijna. Samen koffie en ontbijten. Schuilen voor de regen. En nog eens schuilen.
We gaan onze startbewijzen ophalen. En dan nog even naar de grotere supermarché voor een extra warme col. Wolly was bang dat het misschien toch heel koud zou worden. Samen met Dick en Elise, Maarten en Diane rond getoerd. Zo zit je warm en droog en zie je nog een beetje de omgeving.
’s Avonds lekker gegeten bij PASTA E BASTA. De kok/eigenaar deed voor ons speciaal de deur open om 18:30 uur van 19 uur kunnen we pas bestellen, maar dat vinden wij niet erg. Als we maar droog en warm zitten. De eigenaar lijkt wel op Obelix geweldig wat een man. Hij kan niet alleen lekker koken maar is een echte gastheer en probeert met zijn beste woordje Nederlands ons te vermaken. Een Fransman die graag zijn best doet om andere talen te gebruiken zijn schaars. En deze kookt ook nog heerlijk, verse spaghetti is niet te versmaden, en de varkens medaillons waren ook heerlijk.
Op de camping aangekomen, lekker in de slaapzak….en op naar zondag hopende een zonnige dag