aankomst La Garenne - Reisverslag uit Bédoin, Frankrijk van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu aankomst La Garenne - Reisverslag uit Bédoin, Frankrijk van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu

aankomst La Garenne

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Wolly

15 Mei 2013 | Frankrijk, Bédoin

Zo genietend van een kopje overheerlijke chocomel de dag doornemend.
Net de zelf gebakken pannekoeken verorbert te hebben zitten we te genieten op het terras van de camping omdat daar de wifi zone is. Nou zoals ik al schreef is de reis goed en snel verlopen mede omdat we om de twee uur gestopt zijn om een kopje koffie te nuttigen. We voelden ons net de keuringsdienst van waren , zeker bij de laatste stop een soort truckers verblijf , nou ik kan je vertellen de koffie was zo sterk en in zulke grote koppen geschonken dat wij er spontaan een buikloop van kregen naar diverse pogingen toch maar onze gevoelens uit geschakeld en toch het toilet bezocht, nou deze was al net zo bruin ( de randen) dan de koffie die ze schonken. Om 10:30 kwamen we op camping aan waar we de tent gingen opzetten althans Maarten en Diane wij zouden voor het eten zorgen was de afspraak. Nu zitten de dames in mijn nek te hijgen dus het wordt tijd voor de nachtrust.
Ik zeg maar zo ik zeg maar .......

  • 16 Mei 2013 - 18:58

    Sandra:

    Dag lieverds,
    Hoe gaaf weer met jullie mee te reizen en jullie avonturen achter de computer mee te beleven. Overigens ben ik inzake het truckerscafé blij dat dit achter mijn eigen computer is nadat Tonnie (sinds gisteren 23 jaar bij ons) de boel net weer schoon heeft.
    Dikke zoenen

  • 16 Mei 2013 - 19:00

    Paul Lans:

    "Fijn" dat de ambiance onderweg zo 'goed' was. Wat een klus om zelfs de toiletkleur af te stemmen op de koffie die er wordt geschonken. We hopen dat het weer in ieder geval beter is dan hier. It's raining cats and dogs (zoals de Fransen zeggen).

    Groetjes,

    Paul

  • 16 Mei 2013 - 19:08

    Petra:

    En zo maken jullie meteen weer van alles mee, de Nespresso longo smaakt heerlijk hoor!!
    Ik vind het geweldig om nu meteen al met jullie mee te reizen, en kijk uit naar de volgende verhalen. Liefs vanuit het natte Doesburg!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marcel en Wolly

Actief sinds 14 Aug. 2011
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 33669

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 30 September 2014

Sardinië

14 Mei 2013 - 25 Mei 2013

klimmentegenms-team Annemarie

02 September 2012 - 25 September 2012

Sicilië 2012

22 Augustus 2011 - 07 September 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: