Koffiepauze - Reisverslag uit Simandre-sur-Suran, Frankrijk van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu Koffiepauze - Reisverslag uit Simandre-sur-Suran, Frankrijk van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu

Koffiepauze

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Wolly

15 Mei 2013 | Frankrijk, Simandre-sur-Suran

De reis verloopt goed. We zijn ondertussen vlak voor Dyon en bezig met onze derde koffiepauze.
Eigenlijk wil Maarten wel even slapen. Misschien is het verstandig als de dames het stuur overnemen.
Volgens de navigatie zullen we in de ochtenduurtjes op de camping ariveren.

• 15 Mei 2013 - 08:52

Paul Lans:

Goed om te horen dat jullie lekker opschieten, waarschijnlijk zijn jullie op dit moment al (lang) gearriveerd. Dan kan Maarten tenminste echt slapen. Hopelijk is het weer niet zo grauw als bij ons.

Groetjes,

Paul

• 15 Mei 2013 - 09:03

Petra:

Fijn dat de reis zo voorspoedig gaat! Hoop dat jullie lekker de tent zo op kunnen zetten en even bij kunnen komen van de reis! Hier is het somber en dreigend weer ik hoop dat jullie een lekker zonnetje hebben! Hebben jullie dik verdiend. Fijne dag xxx

• 15 Mei 2013 - 13:06

Sandra:

Ik hoor het al, goed in jullie nopjes en element. Ik stuur een zonnestraltje met jullie mee.

• 15 Mei 2013 - 13:16

Elise:

En klopte de navigatie? Veel succes met alles, mu mog even lekker uitrusten en dan komen wij zaterdag de boel weer op stelten zetten!!Tot dan!

Groetjes Dick en Elise

• 15 Mei 2013 - 20:46

Riet:

Nou? Goed aangekomen en een beetje bijgekomen van de reis? Hopelijk hebben jullie daar wat beter weer dan hier. Lieve luitjes, wij blijven jullie volgen!

Liefs van ons beidjes!

• 15 Mei 2013 - 22:46

Hessel En Gerda:

HOI
    Fijn zeg dat jullie al zo goed op weg zijn. ! Denk aan jullie en leuk om op deze manier bij te blijven.
    Heel veel succes!
    lieve groet uut EE!