Dag van vertrek - Reisverslag uit Alghero, Italië van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu Dag van vertrek - Reisverslag uit Alghero, Italië van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek

Door: Wolly

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Wolly

16 September 2014 | Italië, Alghero

’s morgen zijn we op tijd vertrokken, 9 uur in de trein op weg naar Eindhoven. Zo kunnen we overdag nog even in Eindhoven rondkijken.
Eind van de middag vliegen we naar Alghero. De vlucht verloopt voorspoedig allemaal een enkel ‘hobbeltje’ in de lucht lijkt het net of drempels zijn. Lijkt het wel een beetje op autorijden ;-), alleen een stuk sneller.
Op de luchthaven schijnt iedereen bij dezelfde maatschappij een auto gehuurd te hebben. Hier is de wachttijd dan extra lang geworden. En ja hoor we mogen in een Panda Sardinië rond toeren.
Met een sleutel en kentekennummer mogen we de auto zoeken op een parkeerplaats…..
……na enige rondjes gelopen te hebben eindelijk de goede gevonden, z onder afstandbediening is er een extra moeilijkheidgraad.
Maar we kunnen na Alghero op naar onze B&B. De navigatie leidt ons door heel Alghero heen, na een paar rondjes de eenrichtingsstraten in de buurt. We zijn op de boulevard en om de hoek in het voetgangers gebied staat het pand, maar niets duid erop dat daar een B&B is???? Bellen dan maar en ja hoor het adres is goed. De tassen uit de auto en deze ergens buiten het centrum parkeren. Er wordt heel snel afgesleept en dat willen we voorkomen.
Een avondwandeling langs de boulevard en een terrasje is het bedtijd geworden.
Morgen zullen we weer op tijd vertrekken.

• 18 September 2014 - 17:24

Paul Lans:

Lui,

Fijn om (eindelijk) van jullie te horen. Vervelend dat ze nu ook de luchtwegen uitgerust hebben met drempels, dat maakt de vlucht er niet comfortabeler op. Maar gelukkig hebben ze nog geen rotondes aangelegen, dat is pas echt vervelend in een vliegtuig lijkt me.

Goed om te horen dat jullie goed aangekomen zijn en wat een geluk dat Marcel niet in een Franse wagen hoeft te rijden. Veel plezier, ik kijk nu al uit naar het volgende verslag (hopelijk met foto's).

Groetjes

Paul

P.S. Voor het weer had je nog niet weg gehoeven, het is hier heerlijk.

• 18 September 2014 - 19:53

Petra:

Zo maak je nog eens wat mee, fijn dat jullie goed geland zijn en ach een rondje rijden, verken je meteen de buurt!!
    Hele fijne dagen xxx

• 18 September 2014 - 20:29

Mariandl:

Net als Paul al aangaf het is toch wel weer fijn om te horen dat de reis goed is verlopen!!
    De eerste foto's nodigen al uit om jullie te volgen.....
    Wolly, de foto's zijn goed aangekomen en verrassend ontvangen van een onbekende afzender!

Een hele fijne tijd samen,
    lieve groetjes,
    mariandl

• 18 September 2014 - 20:59

Jan En Alie:

Fijn dat jullie er zijn. We blijven het volgen.

xxx