Maandag...... - Reisverslag uit Porto Torres, Italië van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu Maandag...... - Reisverslag uit Porto Torres, Italië van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu

Maandag......

Door: Marcel & Wolly

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Wolly

29 September 2014 | Italië, Porto Torres

Een rustig dagje, lekker lui opstarten en ontbijten. Een verslag online zetten en dan gaan we Porto Torres bekijken. Als we daar aankomen worden de laatste vissen nog verhandeld aan de haven. Grappig om te zien dat er hele scholen sardientjes in de haven rondzwemmen. De meeuwen doen zich ondertussen te goed aan de restjes.
Wij gaan in het ‘centrum’ proberen te shoppen, maar het blijft bij een cappuccino en een T-shirt. Er is niet echt een gezellige winkelstraat hier dus we besluiten na een korte siësta nog even naar Alghero te gaan.
Hier scoren we nog wat kleine presentjes en wandelen nog even lekker over de stadsmuur en langs de haven. In olmedo nog een keer een heerlijke pizza eten, de pizzabakker heeft weer goed zijn best gedaan. We hebben heerlijk gegeten.
Vanavond is alweer de laatste hier en morgen vliegen we weer terug. Als we dit schrijven duurt het nog minder dan 24 uur of we liggen in ons eigen bed. Eerlijk gezegd kijken we daar ook weer naar uit

• 29 September 2014 - 20:52

Jan En Alie:

Hoi hoi,

We waren zelf een paar dagen in Noord Holland, ook erg mooi.

Zo te zien aan alle rapportages hebben jullie het erg mooi gehad.

Tot morgen.

We horen nog wel of we jullie op moeten halen in Zutphen.

Groetjes.

• 29 September 2014 - 20:59

Paul Lans:

Tja, lui opstaan en marktjes of iets dergelijks bezoeken gaat vaak niet samen. Gelukkig konden jullie elders de "schade" inhalen. Iets van een deja vu?

Straks weer in je eigen bed, de tijd is omgevlogen. Straks dus weer zonder reisverslagen en jaloersmakende foto's.

Groetjes Paulus

• 29 September 2014 - 21:14

Riet:

Weer erg genoten van de verslagen en de foto's en jullie weer een hele ervaring rijker, waar wij ook een beetje van mochten proeven!! Goede reis terug en tot binnenkort! x