vrijdag, 19 september een rustig dagje - Reisverslag uit Arzachena, Italië van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu vrijdag, 19 september een rustig dagje - Reisverslag uit Arzachena, Italië van Marcel en Wolly - WaarBenJij.nu

vrijdag, 19 september een rustig dagje

Door: Marcel en Wolly

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Wolly

19 September 2014 | Italië, Arzachena

Vandaag een rustige dag, we blijven in de buurt. We gaan naar een opgraving of NURAGHE.
Een Nuraghe stamt nog uit de bronstijd en is letterlijk een opstapeling van stenen. Er zijn hier nog velen van te zien. Zo lijkt het wel een compacte uitvoering van onze hunebedden.
’s Middag hebben we heerlijk aan het zwembad gelegen met een koel drankje.
Al met al een relax dagje zo ;-)

• 23 September 2014 - 17:42

Paul Lans:

Nou, kramp in je vingers van het typen heb je in ieder geval niet gekregen van dit verslag ;-). Zit ik daar al die tijd naar uit te kijken?

Paulus

• 23 September 2014 - 18:04

Petra:

Hoi Hoi

Geweldig Wolly die rustig aan het zwembad ligt met een drankje, jammer Wouter geen foto van. Is toch wel uniek Wolly die even niets doet en rustig relaxt. Super verdient ,vast houden dat gevoel. Lekker blijven genieten samen en op naar volgende verslag xxxx